keskiviikko 21. helmikuuta 2018

Nakki vai Bollo - siinäpä pulma mulla.


Joo luit ihan oikein. Viimeistän tässä kohtaa koetan vakuutella, että ei, en ole seonnut lopullisesti. Olen vain toivottoman ihastunut tuon nimisiin nojatuoleihin. Miksi ei maailmassa voi olla pari kivaa nojatuolia, joista valita kun niiden tarve tulee eteen. Tai ei edes tule, kun olen nyt päättänyt haluta jonkun nojatuolin meille. Tai kissalle. Kerroin aiemmin ihastuneeni Carl Gustaf av Örnasin Lehti tuoliin. Sekin on ihana, mutta niin on moni muukin tuoli. Itseasiassa. Ottaa niin paljon päähän yksi ohimennyt tuoli. Kuulkaas kerron teille. 


Toriin tuli myyntiin K-tuoli. Ei se perinteinen satulavöillä oleva 50-luvun tuoli. Vaan Harri Koskisen suunnittelema tuoli, naurettavan halvalla. Otin yhteyttä myyjään ja hän kertoi juuri sopineensa näytön tuolista. Ja seuraavassa viestissä kertoi myyneensä sen. Olen niin huono häviäjä näissä kauppahommissa. Nyt sitten kehittelin uuden fiksaation näistä kahdesta tuolista. (Jotka maksavat liikaa...)

Mutta katsokaa nyt näitä ylläolevien kuvien bolloa tuolia. Ei tuosta voi olla tykkäämättä. Se saa hyvälle tuulelle ja luotettavasta lähteestä olen kuullut, että tuoli on sellainen, että tuntuu kuin istuisi vaahtokarkissa. Pakkohan sellainen on haluta.

Tai sitten tuo Nakki,

siitä lisää kuvia alla

Casashop.dk

unoliving
Nakki nojatuolin lisäksi tätä saa sohvana ja rahina. Nakin on suunnittelut suomalainen Mika Toivanen Tanskalaiselle Woundille. 

Tämä sininen väri on erityisen ajankohtainen ja kutsuva. Ihana. Kissakin varmasti tykkäisi tästä. Ja mieskin ehkä? Yleensä mies kyllä kelpuuttaaa kaiken mitä keksin meille hankkia. Kissa on isompi ongelma tai hänen kynnet.

Niin että Nakki vai Bolloko meille tänä vuonna tuleekin, vai K- tuoli vai se Lehti, vaiko joku ihan muu? Sitä ei oikeasti tiedä kukaan. Veikkaan että se, minkä satun halvimmalla jostain löytämään. Tarjoushaukka kun olen. Tai sitten yllätän kaikki, jos voitan lotossa ja jokin muu ihme tapahtuu ja meille tuleekin Karuselli tai Eamesin lounge chair, 

Elämä on. 

Jatkuu 

Nakki vai bollo - anna mun kaikki kestää



SHARE:

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Kommentti ilahduttaa aina.

© Reelinki. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig