tiistai 26. heinäkuuta 2016

.Mä osaan.

 


Muita kurssilaisia

Frida






Minä peilipallossa


Tunnen lapsenomaista riemua. Vihdoinkin. Osaan käyttää minun järjestelmäkameraani. Minulle tarkoittaa sitä että vihdoinkin osaan ottaa kuvia manuaaliasetuksilla. Tähän asti olen ollut automatiikan varassa, ja se on tuntunut tosi tyhmältä, koska haluaisin tehdä asiat itse. Eihän muuten ole mitään järkeä kuvata järjestelmällä, jos kamera tekee työn puolesta.

Olin Koti kaupungin laidalla Blogin Fridan kurssilla Kangasalla Mirantik liikkeessä, joka oli muuten taivas. Menkää. Nyt vihdoinkin tajusin mitä nuppia säätää ja mihin. Se tarvitsi kolme järjestelmäkameran peruskurssia. Ja hei, oivalsin myös että yli 40 vuotias tarvitsee säännöllisen näöntarkastuksen. Vitsi, tajusin että olen  ollut puolisokea. En pysty kuvaamaan etsimen läpi, ihan siitä syystä etten näe mitään :X ja blogitekstitkin on täyttä soodaa sen takia. Hip hei.

Iloa viikkoosi.
SHARE:

4 kommenttia

  1. Ja sinähän osaat! Mä luulen, että sulle on vain esitetty asiat liian vaikeaselkoisesti... tämä oli tällainen blondin peruskurssi, jossa asiat väännetään rautalangasta :) Kiva, että olit kurssilla mukana. Minulla ainakin oli ihan älyttömän hauskaa teidän kanssanne...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin osaankin. Minun kamera on tehty vaikeampi selkoiseksi kuin Canonin kamerat, joissa tuntuu olevan selkokielisemmät ja kansantajuisemmat säädöt. Kiitos ihan älyttömästi, oli tosi hauskaa !

      Poista
  2. Kuullostaa ihanalta kurssilta, mäkin haluaisin (ja tarttisin) tuollaisen :) Ja juu, tuo näkö auttaa kyllä kummasti kuvaamisessa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No juu. Olen aika junttura ja en ole tunnustanut tätä itselleni.

      Poista

Kommentti ilahduttaa aina.

© Reelinki. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig